TILLBAKA TILL
STARTSIDAN

Vanliga frågor

Vi sammanför köpkraft hos medlemsföretagen och förhandlar fram förmånliga inköpsavtal på varor och tjänster de flesta av oss har behov av i vår arbetsvardag.
Ja, tveklöst, för de allra flesta, såvida ditt företag inte handlar väldigt mycket av en speciell vara från en och samma leverantör. Är du osäker kontakta kundtjänsten för att jämföra priser innan du väljer ett inköpsavtal.
Kanske den vanligaste frågan. Det enkla svaret är att använd vår beräkningssnurra för att erhåll en grov uppskattning. Vill du göra en djupdykning kontaktar du kundtjänst för en genomgång och jämförelse mot dina aktuella inköpspriser.
Tjänsten är en kostnadsfri förmån från din branschförening. Underleverantören Sådenäs AB hanterar den dagliga driften med upphandling, förhandling, kundtjänst och den här webbsidan.  
Kontakta den trevliga kundtjänsten med alla dina frågor kring inköpsavtalen och leverantörerna.  
Tjänsten är till för alla medlemsföretag, stor som liten. Normalt är det samma villkor när du beställer lite som mycket.